Lieldienas (Uskrs)

Uskrs u Latviji i nije neko veliko događanje naroda zbog religijskih različitosti, ali tko traži taj i nađe, jel tako?

Clipboard.jpg

 

 

Prve naznake Uskrsa su se razmnožile po gradu tjedan dana prije, kada su postavili zečeve na svaki kutak grada. Ovaj Dali-zeko mi je od svih verzija najdraži. Postavljen je ispred Umjetničke Akademije i definitivno je najnaslikavaniji zeko u gradu (čekala sam 3 minute da dođem na red da uslikam frajera).

12895451_10208133780198661_177081494_n

 

“i Saro, kako je provesti Uskrs bez obitelji, bogu-iza-nogu?” -Lijepo je, eto, začuđujuće lijepo. Jaja su obojana (takvo prljanje kuhinje se ne propušta, čak ni kad ju sam poslije čistiš) i uskršnji stol je spreman, da sve bake budu ponosne. Najbolji dio je svakako lijepo vrijeme, šetnja na slobodni dan nije izostala. Grad je prepun turista, a na nevjerojatnih 13 stupnjeva svi leže na travi, piknikuju i upijaju sunce.

12873654_10208058172788523_499738920_o.jpg

Ne bi Riga bila Riga da me ne iznenadi, bar malo, iz fore. Ova slika zbilja govori 1000 riječi. Stala sam na pola gradskog parka programirati fotić da stavi datum jer se ovako nešto ne viđa baš u ožujku. Klizalište radi punom parom, obitelji se nakon ručka parkirale s djecom na klizanju. Ja ne znam tko je tu bio luđi, oni što se kližu na Uskrs ili ja koja manično fotografiram? 🙂

 

Komentiraj